вторник, 21 мая 2019 г.

Հավաքից-հավաք ամփոփիչ հաշվետվություն 2019

Լուսանկարը՝ Հակոբ Մանվելյանի

Այս տարին` անցյալ տարվա համեմատ, ինձ ավելի շատ բան տվեց: Այս տարի ես այցելեցի նոր վայրեր, որտեղ չէի եղել: Ճամփորդական նոր ուղղություն-բացահայտում էր ինձ համար Գյումրին: Կանրադառնամ ևս երկու ճամբորդություններ, որոնք նույնպես հրաշալի հիշողություններ են թողել մեր կյանքում: Դրանցից մեկը Արատեսյան օրերն էին: Հաջորդ, որն ուզում եմ հիշատակել, դա «Բարձունքների հաղթահարում» նախագծի շրջանակներում կատարված դեպի Արմաղան մեր մեր ճամփորդությունն է, որը ես դեռ շատ եմ հիշելու:

Այժմ կանդրադառնամ առարկայական ամփոփիչ հաշվետվություններին:

Մաթեմատիկա առարկան, ճիշտ է, ինձ այդքան էլ դուր չի գալիս, բայց ես անում եմ իմ առաջադրանքները սիրով։
Այս տարի ես սիրեցի անգլերեն լեզուն. Այսպես ասած՝ բացահայտեցի այն: Նախորդ ուսումնական տարիներին ես չէի ընտրել անգլերեն լեզուն, որովհետև առանձնակի սեր չունեի տվյալ առարկայի նկատմամբ, քանի որ մտածում էի, որ ռուսերեն գիտեմ, դա ինձ հերիք է: Սակայն պետք է նշեմ, որ փորձը ցույց տվեց, որ դա այդքան էլ այդպես չէ, և ես սկսեցի քրտնաջան աշխատել անգլերեն սովորելու համար: Տվյալ առարկայի դասընթացների մասին ավելի մանրամասն կարող եք տեսնել իմ բլոգում:
Այս տարվա իմ ուսպլանում իմ կողմից կատարված փոփոխություններից էր նաև հայոց լեզվի խմբի փոփոխությունը: Ընդգրկվեցի Հասմիկ Ղազարյանի խմբում, որի համար մինչ օրս ես միայն ուրախ եմ: Ընկեր Հասմիկը շատ լավ մասնագետ է, և, բացի դասը նրա դասընթացների ժամանակ մենք ստանում ենք բազում այլ հետաքրքիր, կարևոր խորհուրդներ: Առարյկայի մասին մանրամասն՝ բլոգում:
Ծրագրավորում: Այս առարկան սովորելու համար ինձնից շատ ջանք չի պահանջվում, ընդամենը պետք է նստել մենակ, առանց որևէ մեկի խանգարելու, ականջակալերով և խորանալ վարժության լուծումը գտնելու մեջ: Ես արդեն 2 տարի է ՏՏ-ի խմբում եմ և շատ բան եմ սովորել այս տարիներին: Օրինակ ես ինքս կարողանում եմ ծրագրով ինձ համար պատրաստել էլեկտրոնային հաշվիչ: Մանրամասները՝ բլոգում։
 Պատմությունն իմ նախնտրելի առարկաներից չէ, այդքան էլ չեմ սիրում պատմողական առարկաները, քանի որ չի մտնում իմ մասնագիտական հետաքրքրությունների մեջ: Այնուամենայնիվ փորձում եմ սովորել, քանի որ կարծում եմ պետք է հնարավորինս տիրապետել սեփական երկրի պատմությանը։ Այս տարվա ընթացքում փորձել եմ աշխատել և ներկայացնում եմ կատարած աշխատանքները։
Էկոլոգիա առարկային ես շատ լավ եմ վերաբերվում: Սա այն գիտելիքների պաշարի փոխանցումն է, որը պետք է ստանա Ավագ դպրոցի յուրաքանչյուր սովորող: Այս դասընթացների շրջանակներում մասնակցել եմ քայլերթի:
էկոլոգիայից ո ւնեմ կատարած անհատական աշխատանք, որտեղ ներկայացնում եմ իմ տեսանկյունը որոշ բնապահպանական հարցերի շուրջ մանրամասն կարող եք տեսնել իմ բլոգում։


Комментариев нет:

Отправить комментарий