вторник, 21 мая 2019 г.

Քերականական աշխատանք

Լրացրու բաց թողած տառերը և կետադրիր։
Որոշել էինք շրջագայել, հավաքել ուշադրության արժանի հինավուրց ավանդությունները, ուսումնասիրել իմ հայրենի լեռնաշխարհի հիացմունք պարգևող պատմական հուշարձանները, ճարտարապետական կոթողները։ Շրջում էինք ձիերով, հաղթահարում լեռնաշղթաների՝ հոգնություն պատճառող բնական խոչընդոտները, անցնում անդնդախոր ձորերով։ Ձիերին ազատ արձակելով նստում էինք բարձունքների վրա,ակնապիճ նայում հազիվհազ նշմարվող օձագալար արահետներին, դիտում բացատները, որտեղ լուսնկա գիշերներին կխտարներն էին խայտում, արջերն էին մռթմռթում, գնում իրենց որջերը։ Ահա փոքրիկ լիճը՝ ալիքների բեկբեկուն արփիափայլով, աչքի պես վճիտ, տեղաբնակները լոռեցուն հատուկ չափազանցությամբ Ծովեր են անվանել այն։ Պատահում էր, երբ գիշրը վրա էր հասնում, ճանապարհը վստահում էինք ձիերին։ Սմբակերի թափից պոկվում էին քարեր ու գլորվում և անտառը լցվում էր ահասարսուռ արձագանքներով։
Առաջին երկու նախադասությունից դուրս գրիր գոյականները, որոշիր դրանց քերկանական հատկանիշները՝ անձ է, թե ոչ անձ, թիվը, հոլովը, հոլովումը։
Ուշադրության-եզակի,սեռական հոլով, -ա հոլովում
Ավանդությունները-հոգնակի,առարկա,ուղղական հոլով
Լեռնաշխահի-եզակի,առարկա,սեռական հոլով
հուշարձանները-հոգնակի,առարկա,ուղղական հոլով
կոթողները-հոգնակի,առարկա,ուղղական հոլով
ձիերով-հոգնակի,առարկա,գործիական հոլով
լեռնաշղթաների-հոգնակի,առարկա,սեռական հոլով
խոչընդոտները-հոգնակի,առարկա,ուղղական հոլով
ձորերով-հոգնակի,առարկա,գործիական հոլով

Комментариев нет:

Отправить комментарий